به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز دوشنبه در جمع شماری از مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: تداوم و پایداری انقلاب اسلامی امانتی بر دوش همه مردم است که در این ارتباط باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
وی با اشاره به فعالیت کمیته های 22 گانه ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار کرد: بر اساس آمار ارائه شده توسط این کمیته ها در ایام دهه فجر بیش از 10 هزار برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر اجرا می‌شود که این برنامه جدای از برنامه‌های تدوین شده در دستگاه‌هاست.
شفیعی بیان کرد: جشن‌های دهه فجر پس بعداز ایام فاطمیه از امروز(دوشنبه) در نقاط مختلف استان بوشهر با شکوه خاصی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به صدور حکم رئیس ستاد دهه فجر در 400 روستای استان بوشهر بیان کرد: برای برگزاری مراسم ایام دهه فجر در روستاها حکم رئیس ستاد دهه فجر 400 روستای استان بوشهر به رئیس شورای اسلامی شوراهای اسلامی روستاها واگذار شد.
شفیعی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای پرجمعیت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن دست از توطئه بر نمی‌دارد برای ناامید کردن دشمنان و نشان دادن اقتدار و صلابت ایران اسلامی در حمایت از انقلاب باید امسال در مراسم راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از سال گذشته شرکت کنیم.
وی با اشاره به مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر بوشهر بیان کرد: مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ه از محل بسیج مرکزی تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار بوشهر می‌شود و سخنران این مراسم نیز آیت‌الله سید احمد خاتمی است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.