به گزارش ایرنا مردم غیور و مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر در صحنه ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان ها آمدند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
هوای سرد بهمن نتوانست ذره ای در اراده مردم انقلابی سیستان و بلوچستان خلل ایجاد کند و مردم شیعه و سنی این دیار با بصیرت در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند.
در این میان همه به صحنه آمده اند، حضور پیر و جوان، دختر و پسر قابل توجه است و زنان چون همیشه در کنار مردان با کودکان خود حضوری گسترده دارند.
اینان آمده اند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.
مردم قهرمان و همیشه در صحنه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان همانند سایر برنامه های ملی با شور و شوق فراوان در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند و از میدان آزادی به سمت مصلی قدس در حال حرکت هستند و با سردادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه سخنران اصلی راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان است.
راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر زاهدان در 18 شهرستان دیگر و بخش های مختلف استان نیز در حال برگزاری است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در افزون بر 120 نقطه شهری و روستایی این استان در حال برگزاری است.
عباس صفدری اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب، اتحاد و انسجام بیشتر آحاد مختلف جامعه است.
وی بیان کرد: ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضوری فعال و منسجم داشته و دارند و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی خودشان در تمام صحنه های نظام حضوری فعال داشته اند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت دارد.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.