در ادامه پیام سید محمد احمدی که نسخه ای از آن شامگاه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزوده شده: در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.
در بخشی دیگری از این پیام بیان شده : دهه مبارکه فجر، طلوع خورشید پیروزی و سربلندی ملت خداجو و مسلمان ایران علیه نظام کفر و استبداد و نغمه های سرخ و جاودانی مردمی را به یاد می آورد که چکامه بلند فریاد را در سایه ایمان سرودند و پایه های حکومت های فاسد و ظالم در دنیا را تکان دادند، دیواره محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریختند و نظام جدیدی در عرصه اجتماع و سیاست بر اساس معیارهای توحیدی و آموزه های اسلامی درجامعه برپا ساختند.
در بخش دیگری از پیام سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزوده شده: تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها، دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.
احمدی در پیام خود ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و تسلیت ایام فاطمیه (س) از مردم ولایتمدار شهرستان رشت دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن ، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.
راهپیمایی 22 بهمن فردا (یکشنبه) همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان گیلان برگزار می شود.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.