به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه کنگاور افزود: جهان اسلام توطئه جدید استکبار و صهیونیسم را در انتقال پایتخت رژیم نامشروع اسرائیل به قدس شریف بر نمی تابد.
وی افزود: آمریکا می‌داند که دوران داعش به سر آمده و دیگر نمی‌تواند کاری بکند بنابراین با توطئه‌ای جدید درصدد از بین بردن اسلام برآمده است.
وی ادامه داد: این اقدام رذیلانه آمریکا با هدف ایجاد درگیری در منطقه و ضربه زدن به مسلمانان و تضییع حقوق مردم فلسطین انجام گرفت و باید امت اسلام قاطعانه در برابر آن ایستادگی کنند.
لروند در ادامه با اشاره به مناسبت روز حقوق بشر اظهار داشت: این روز در دنیای امروز بیشتر به یک لطیفه و طنز شبیه شده است؛ چرا چند کشور به عنوان تصمیم گیرندگان دیگر ملت ها تحت عنوان داشتن حق وتو باید نظر بدهند؟
رئیس شورای فرهنگ عمومی کنگاور در ادامه به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی (19 آذر 63) به دستور امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بدون شک پیشرفت و توسعه جامعه در گرو تعالی دانشگاههای اسلامی است و انجام فعالیت های دینی و فرهنگی در مراکز آموزش عالی از هدف های مهم شورای انقلاب فرهنگی است.
سالروز شهادت آیت الله دستغیب، سرکشی از مرکز دیالیز کنگاور و تقدیر از خیری که این مرکز را راه اندازی کرده و لزوم توجه اداره برق به مشکل خاموشی معابر روستای حسین آباد از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه های نماز جمعه کنگاور به آنها پرداخته شد.
همچنین نمازگزاران کنگاوری پس از اقامه نماز جمعه از محل مسجد جامع تا میدان امام این شهر در اعتراض به سیاست های امریکایی - صهیونیستی راهپیمایی کردند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.