به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در پیام خود تأکید کرده است: دانشجویان به‌عنوان قشری فرهیخته متعهدانه، علاوه بر مطالبه گری در حوزه‌های مختلف به دنبال آگاهی بخشی و روشنگری جامعه هستند.
وی در این پیام تصریح کرده است: دانشجویان متعهد ایران اسلامی نشان داده‌اند که در مبارزه با ظلم و استبداد و تلاش در جهت کمک به توسعه و تعالی جامعه با تکیه بر بنیه علمی و فرهنگی و اراده قوی در تلاش‌اند و دغدغه اصلاح امور جامعه را در سر می‌پرورانند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه پیام خود آورده است: مسلم است که قشر دانشجو، قشری فعال و زیرک بوده که با تکیه بر ایمان و نگاه بلند و آینده نگری در صدد پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات جامعه هستند.
وی با تبریک این روز به قشر فرهیخته جامعه به‌ویژه دانشجویان فعال و پویا، استادان و رؤسای مراکز آموزش عالی و دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بر ادامه راه شهدای دانشجو در روز 16 آذر که با احساس مسئولیت، غیرت و زمان شناسی در مقابل خوی استکباری ایستادند و الگوی عزت خواهی و آرمان خواهی ملت ایران شدند تأکید کرد.
احمدی در این پیام یادآور شده است که دانشجویان به‌عنوان اقشار تأثیرگذار جامعه باید در همه میدان‌ها و عرصه‌های علمی و فرهنگی و رسیدن به اوج قله‌های رفیع افتخار و اقتدار و در راستای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و رشد ارزش‌های معنوی و توسعه همه جانبه کشور بازوی توانمند مسئولان و متولیان امر در حوزه‌های اجرایی باشند.
16 آذرماه سالروز شهادت جمعی از دانشجویان انقلابی توسط رژیم ستم شاهی در سال 1332 به دلیل اعتراض به سفر رئیس جمهوری وقت آمریکا به ایران صورت گرفت، به‌عنوان روز دانشجو نام گذاری شده است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.