به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی افزود: آتش به اختیار در امور فرهنگی در حقیقت چیزی جز نهی از منکر نیست.
وی یادآورشد: بدون شک آتش به اختیار به معنای تجویز بی نظمی ، هرج و مرج و کار خودسرانه و اقدام علیه نهاد و یا سازمانی نیست.
امام جمعه کنگان گفت: دانشجویان طبق فرمایش رهبری آنجایی که دستگاه های فرهنگی در کار فرهنگی مختل و غیرفعال اند ، آتش به اختیار خودشان تصمیم بگیرند ، فکر ، حرکت و اقدام کنند.
وی با تشریح فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با مسئولان و سران نظام افزود: انتظار جدی و مطالبه ملی از مسئولان ایجاد فضایی جدید از همکاری ، کار و تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور و نظام و مدیریت فرصت ها و تهدیدها و به تعبیر رهبری لحاظ منافع ملی بجای منافع تخیلی بعنوان ملاک تصمیم گیری هاست.
محمودی گفت: باید با فاصله گذاری با دشمن ، اعتماد نکردن به دشمن و لزوم اعتماد به مردم و حفظ وحدت و همبستگی ملی در جامعه کمک کرد.
امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و بیان فضایل و مناقب آن امام همام افزود: به رغم اینکه دوستان علی (ع) از روی ترس و دشمنان او از روی عناد فضائل او را کتمان کرده اند اما در عین حال عالم مملو از فضائل مولای متقیان و امام عارفان است.
محمودی با محکوم کردن جنایات وحشیانه آل سعود با حمایت آمریکا و صهیونست ها به روز جهانی قدس اشاره و ضمن تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امت اسلام با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از انتفاضه ، مشت محکمی به دهان صاحبان زر و زور و استکبار و استعمار و وحشی گری خواهند زد.
گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران ، انتقاد از تحریم های ظالمانه جدید آمریکا علیه ایران از دیگر مطالب مطرح شده توسط امام جمعه کنگان بود.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.