به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' مصطفی حسناتی ' در خطبه های نمازجمعه نجف آباد اظهارکرد: تذکرات رهبر معظم انقلاب درخصوص دو قطبی شدن جامعه بسیار ارزشمند است و همه ما مسئولیت داریم به این دستورات توجه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نباید سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص آتش به اختیار را بد تفسیر نکنیم و گفته های ایشان به معنای ایجاد هرج و مرج نیست.
امام جمعه نجف آباد افزود: جامعه و کشور ما چوب دو قطبی شدن را در زمان ریاست جمهوری بنی صدرخورده است و شهر ما نیز یک زمانی اینگونه بود، اما ما از این مسائل عبور کردیم.
وی افزود: هم اکنون باید دست در دست هم دیگر بدهیم و به فکر آبادانی شهر و کشورمان باشیم.
امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه کشور ما با دشمنان قسم خورده ای مواجه است که برای ضربه زدن به این نظام و کشورشبانه روز نقشه می کشند گفت: دشمنان وقتی ببینند ملت یک پارچه منسجم و متحدند جرات مداخله در امور آن را نخواهند داشت.
حجت الاسلام حسناتی در ادامه با تقدیر از خیران گفت: بسیاری از کارها و فعالیت ها در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی در نجف آباد توسط خیران انجام می شود و این بسیار ارزشمند است.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) گفت : علی (ع) پرچمدار عدالت و هدایت بودند و مردم مسلمان آن دوران فریب تبلیغات دشمنان ائمه را خوردند و ایشان را تنها گذاشتند و این امر باعث شد که امت اسلام دچار گرفتاری های زیادی شود.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ت /غ.ک / 7153/ 6020 / 2093 - تنظیم: علیرضا حکیمیان - انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.