هوشنگ بازوند عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی افزود: طی این مدت بازدیدهای فراوانی از مرزهای مبادلاتی و بازارچه های استان داشته ایم و امروز نیز از بازارچه شیخ صله یک بازدید میدانی داشتیم.
او با اشاره به اینکه کارگروه ساماندهی بازارچه های استان فعال شده است، افزود: مسائل و مشکلات این بازارچه ها و دغدغه ها و نگرانی مردم و صادرکنندگان را در این ارتباط در کارگروه مطرح و برطرف می کنیم.
وی با بیان اینکه در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی مسائل و مشکلات بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: برای احداث زمین چمن فوتبال این شهرستان 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار با تخصیص 100 درصد اختصاص یافت.
استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه در حوزه آب کشاورزی این شهرستان نیز یکسری مشکلات وجود دارد، گفت: رفع این مشکلات نیاز به پیگیری از طریق مرکز دارد و باید در سطح ملی تخصیص ها انجام شود.
بازوند به ساخت بیمارستان 32 تختخوابی تازه آباد نیز اشاره کرد و افزود: براساس برنامه زمان بندی این بیمارستان در هفته دولت سال آینده افتتاح می شود.
وی اظهار کرد که همچنین در حوزه های عمرانی شهرستان ثلاث باباجانی قرار شد که پروژه هایی که نیاز به تامین اعتبار دارند، اعتبار مورد نیاز آن تامین شود.
او تاکید کرد در حوزه راه نیز بعضی قسمت ها نیاز به مرمت جدی دارد که از محل اعتبارات ملی باید پیگیری کنیم.
استاندار کرمانشاه در سفر به ثلاث باباجانی از بازارچه مرزی شیخ صالح، پروژه خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حر و بیمارستان 32 تختخوابی تازه آباد بازدید کرد و سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 88 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.