به گزارش ایرنا، علی نواداد دوشنبه شب در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی استان افزود: تا به امروز درکل کشور 33 هزار و 727 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد دو هزار و 820 واحد از آذربایجان شرقی است.
وی ادامه داد: 8.3 درصد کل ثبت نامی های کشور مربوط به آذربایجان شرقی است و استان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
نواداد اظهار کرد: از مجموع واحدهای ثبت نامی 845 واحد و طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش 596 میلیارد تومان در کارگروه بررسی، تصویب و به بانک های استان معرفی شده است که از نظر تعداد معرفی به بانک ها در مقایسه کشوری در رتبه چهارم قرار داریم.
وی گفت: از این تعداد برای 48 واحد به مبلغ 60 میلیارد تومان و از محل انتقالی های سال 95 نیز در سال جاری برای 75 واحد به ارزش 71 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی افزود: از نظر تعداد پرداختی های طرح رونق تولید در سال جاری رتبه 7 کشوری و از نظر مبلغ نیز در رتبه 6 کشوری قرار داریم.
به گزارش ایرنا، طرح رونق تولید در راستای تأمین کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و کشاورزی اجرا می‌شود که در قالب این طرح، واحدهای تولیدی بعد از ثبت‌نام در سامانه بهین یاب و تشکیل پرونده در دبیرخانه طرح در سازمان صنعت، معدن و تجارت، بررسی درخواست در کمیته‌های دوگانه کارشناسی و کارگروه استانی تهسیل و رفع موانع تولید مطرح و به سیستم بانکی معرفی می‌شوند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.