به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار تهران به شهرستان پیشوا گفت: پیشوا دره عمیقی از نیازهاست که در سفر استاندار تهران به این شهرستان، تمامی این نیازها از جمله تأمین آب کشاورزی، احداث پایانه صادراتی، آنتن دسترسی پیشوا به گرمسار، ایجاد بیمارستان، استادیوم ورزشی و فرهنگسرا ارائه شد.
وی افزود: برخورداری از مبلمان شهری مناسب آرزویی است که تاکنون در پیشوا محقق نشده که این مهم نیز در سفر استاندار به پیشوا مطرح شد و امید می رود با نظر مساعد مسئولان استانی هرچه سریع‌تر بتوان آن را به مرحله اجرا درآورد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم، واریز مستقیم عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری هاست که این امر باعث شکوفایی مناطق روستایی و اجرای طرح های عمرانی زیربنایی از جمله آسفالت، تعویض شبکه‌ها، بهسازی معابر و اجرای کامل طرح های هادی شده است.
محمدی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای با استفاده صحیح از اعتباراتی که به این مناطق واگذار شده می توانند مناطق شهری و روستایی را به سمت پیشرفت و توسعه پایدار پیش برده و مشکلات ساکنان این مناطق را برطرف کنند.
وی توجه به ایجاد فرصت های شغلی را اولویت دولت و نظام اعلام کرد و افزود: هر چند که بسیاری از نیازهای زیربنایی در مناطق روستایی پیشوا برطرف شده ولی باید در گام بعدی، ایجاد فرصت های شغلی را به عنوان اساسی ترین نیاز روستائیان مورد توجه قرار داد تا از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری شود.
فرماندار پیشوا تأکید کرد: مسئولان با حضور مستمر در مناطق مختلف و دیدار با مردم، باید نیازها را احصا کرده و با کمک گرفتن از خود مردم ، این مشکلات را برطرف کنند.
محمدی گفت: پیشوا متعلق به دشت ورامین است و بسیاری از نیازهایی که در سفر استاندار به پیشوا مطرح و بررسی شد ازجمله قطار حومه‌ای، آب کشاورزی و بیمارستان دغدغه‌هایی فراشهرستانی بود و شهرستان‌های دشت ورامین را نیز شامل می‌شود.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.