محمدرضا صباغیان بافقی روز دوشنبه در نشست کارگروه توسعه شهرستان خاتم گفت: اگر مسیر توسعه را دنبال کنیم اهداف را گم نخواهیم کرد و تشکیل کارگروه های توسعه می تواند هم گرایی و هم افزایی را در این زمینه به همراه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: طرح هایی که دارای کد هستند باید شناسایی شوند و مسئولان پیگیری در زمینه اخذ بودجه برای اجرای این طرح ها را به طور جد انجام دهند.
وی ضمن بیان عدالت در تقسیم بودجه در شهرستان های استان یادآور شد: مسئولان باید با توجه به بعد مسافت شهرستان خاتم نگاه ویژه و توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.
صباغیان تاکید کرد: سند چشم انداز شهرستان خاتم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان می توانند برخی از اولویت های شهرستان را از این سند ارائه و اجرایی سازند.
وی تصریح کرد: مردم این شهرستان شغل اصلی شان کشاورزی است و خشکسالی در سال های اخیر به آنها آسیب هایی را رسانده است و مردم در زمینه توسعه این بخش تسهیلاتی را اخذ کرده اند که با توجه به شرایط کنونی و خشکسالی های پی در پی بانک های عامل باید ملاحظاتی را در این بخش در خصوص اخذ تسهیلات از کشاورزان داشته باشند.
در ادامه فرماندار خاتم گفت: تشکیل کارگروه های توسعه در شهرستان خاتم تاکنون نتایج خوبی را به همراه داشته است و برخی از نیازهای مهم شهرستان با این پیگیری ها انجام و نتیجه مطلوب حاصل شده است.
فرجام فاضلی افزود: در این شهرستان بخش هایی از جمله بهداشت، راه و شهرسازی و فرهنگ کمبودها و نیازهایی را دارند که باید با اخذ بودجه های ملی این طرح ها را در سطح شهرستان اجرایی کرد.
وی افزود: در خصوص بیمارستان خیری شهر هرات نیز با توجه به برگزاری جلسات مورد نیاز دراین بخش گرفته شده و امید داریم تا با همکاری خیر و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد بتوانیم این طرح را نیز اجرایی کنیم.
صباغیان نماینده شهرهای بافق، بهاباد، مهریز، خاتم و ایرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور یک روزه در خاتم ضمن دیدار مردمی از روستاهای کوشک و فتح آباد نیز بازدید و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.