به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین، با اشاره به پیامدهای مثبت پیاده روی میلیونی امت اسلامی در آیین اربعین حسینی افزود: این همایش بزرگترین اجتماع بین المللی مذهب تشییع در جهان بشریت است که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا نهاده شده است.
وی بیان کرد: همه عاشقانی که آرزوی شهادت دارند، در این همایش بزرگ شرکت می کنند و این حضور، کفار غربی را می ترساند.
وی افزود: همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باعث تثبیت امنیت نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود و به دشمن می فهماند اگر بخواهند در برابر جمهوری اسلامی به عنوان پایگاه تشییع قرار بگیرند، با یک اشاره رهبری و با قیام تمام شیعیان، دنیا برای کفار و بدخواهان ناامن می شود.
خطیب جمعه قصرشیرین با بیان این که امروز همه شبکه های ماهواره ای دنیا، آیین اربعین حسینی را کانون توجه خود قرار داده اند، اظهار داشت: توجه شبکه های ماهواره ای به پیاده روی مسلمانان در راهپیمایی اربعین، باعث می شود که همه دنیا با فرهنگ حسینی و عاشورا آشنا و جذب این فرهنگ والا شوند.
حجت الاسلام ملکی، همچنین از دیگر آثار مهم پیاده روی میلیونی امت اسلامی در اربعین حسینی را شکست توطئه های آمریکا و کفار در منطقه و نابودی همه دشمنان از جمله داعش بیان کرد.
وی بر لزوم ترویج و نهادینه شدن فرهنگ عاشورا در جامعه تاکید کرد و گفت: امت اسلامی باید با تاسی از سیره و منش امام حسین (ع) در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.