فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح انتظامی و ترافیکی و ارائه خدمات مضاعف اداره گذرنامه این فرماندهی به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی گفت: فرماندهی انتظامی استان کنار سایر دستگاه‌ها و ادارات دخیل در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات خود را از یک‌ماه گذشته آغاز کرده و در تمام جلسات ستاد اربعین استانداری شرکت و هماهنگی‌های لازم را با مسئولان این ستاد برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه سال‌های اخیر شرکت در پیاده‌روی اربعین ‌ مشتاقان بسیار زیادی پیدا کرده و سال به سال تعداد آن افزوده می‌شود، افزود: سال‌جاری روزانه بیش از دو هزار نفر مراجعه کننده برای سیر مراحل گذرنامه به این اداره مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی استان از ارائه خدمات مضاعف اداره گذرنامه و مهاجرت پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد و اظهار داشت: ماموران این اداره به صورت مضاعف در زمینه صدور، تمدید، المثنی و رسیدگی به مشکلات گذرنامه شهروندان تا ساعت 17 عصر آماده پاسخگویی و خدمت رسانی هستند.

سردار معصوم‌بیگی از هماهنگی با استان‌های همجوار برای سرعت بخشیدن به کاروان‌های اعزامی خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش خدمت‌رسانی بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین شاهد برگزاری با شکوه‌تر راهپیمایی عظیم و نمایش اقتدار معنوی شیعیان در جهان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه تمام مراحل دریافت ویزا و گذرنامه در محل سکونت افراد انجام می گیرد گفت: هیچ گونه خدمات رسانی در خصوص صدور ویزا و گذرنامه در کنار مرز انجام نمی شود و عدم به همراه داشتن این دو مدرک مورد نیاز باعث بروز مشکلاتی برای زائران در مرزهای غربی شده بود از شهروندان می خواهیم که به هیچ عنوان بدون ویزا و گذرنامه به مرزهای اعلام شده مراجعه نکنند.

سردار معصوم‌بیگی نسبت به سوء‌استفاده برخی کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی نیز هشدار داد و اظهار داشت: به زائران توصیه می‌کنیم از ثبت نام در موسسات، آژانس‌ها و سایت‌های غیر رسمی خودداری کنند و به تبلیغات درباره ارائه خدمات ویزا و گذرنامه ارزان‌قیمت توجه کنند و هرگونه ابهام و سوالی دارند با شماره تلفن ستاد اربعین در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.