به گزارش ایرنا در متن این حکم خطاب به آقای امین مرادی آمده است؛ ‌‌‌‌نظر ‌به ‌اینکه آقای‌ عباس ‌سروری‌ رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه به ‌افتخار ‌بازنشستگی ‌نائل ‌شده اند ‌و ‌مسئولیت‌ ایشان ‌در ‌حوزه ‌هنری استان ‌کرمانشاه ‌پایان ‌یافته ‌است تا ‌تعیین‌ رئیس‌ جدید،‌ کلیه ‌مسئولیت های‌ حوزه‌ هنری ‌این‌ استان ‌بر عهده جنابعالی‌ به‌ عنوان ‌سرپرست‌ تفویض‌ می گردد.
عباس سروری بعد از 35سال به افتخار بازنشستگی نائل شد اما همچنان ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و فعالیت در ستاد اقامه نماز جمعه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه را بر عهده دارد.
امین مرادی سرپرست حوزه هنری استان کرمانشاه اکنون رئیس حوزه هنری استان کردستان است که در کارنامه کاری 20 ساله او 6سال ریاست حوزه هنری استان کردستان، معاونت اداری مالی حوزه هنری استان، مسول دفتر تحقیق دانشگاه های استان کردستان، و قائم مقامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به چشم می خورد.
سرپرست جدید حوزه هنری استان کرمانشاه قرار است روز شنبه 15مهرماه فعالیت کاری خود را در استان آغاز کند.
فراهم ساختن زمینه رشد و شکوفایی و گسترش هنر مبتنی بر معرفت اسلامی و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، بهره گرفتن از هنر در تبیین و ترویج مبانی و ارزش های اسلامی و فضائل اخلاقی، تبیین و معرفی وجوه گوناگون و ویژگی های ذاتی و فنی هنر و ادبیات اسلامی و دفاع از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی از طریق شناخت علمی و دقیق جریان‌های هنری معارض با تفکر اسلامی و کشف راه‌های اصولی مقابله فرهنگی با آنها از جمله اهداف کلان حوزه هنری است.
همچنین ایجاد زمینه رشد استعدادها و خلاقیت‌های هنری و ادبی از طریق شناسایی، تربیت، تقویت و معرفی هنرمندان برجسته مسلمان و ایجاد جریان‌های هدایتگر هنری بر بنیاد تولید و نمونه آفرینی هنری و ادبی اهداف برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه‌ هنری متناظر با اهداف کلان این دیگر اهداف این حوزه است.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.