به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور که در جوار امامزاده سید داودعلیه السلام برگزار شد افزود: محرم فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت:امر به معروف و نهی از منکر سدی در برابر مفاسد، منکرها، انحراف ها و گناهان است و ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج این فریضه الهی است.
وی با بیان اینکه باید در مسیر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کرد گفت: حفظ ارزش ها در جامعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.
خطیب جمعه خوروبیابانک با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است، تاکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمن مساله ای بسیار مهم است و در این زمینه باید نسبت به هر زمانی هوشیار بود.
حجت الاسلام مهدی نژاد خاطر نشان کرد: هدف دشمن از به راه انداختن جنگ نرم و تضعیف ارزش های دینی و اسلامی به فساد کشیدن جامعه ، خانواده ها و جوانان است.
وی گفت: رعایت حجاب،عفت و پاکدامنی در جامعه ضامن امنیت و عامل آرامش فردی و اجتماعی است.
امام جمعه خوروبیابانک با اشاره به اهمیت محتوای اشعار و ذکر مصائب در عزای حسینی گفت: مداحان باید در اشعار خود امام حسین(ع)، فلسفه قیام کربلا و اهداف آن حضرت از این قیام را معرفی کرده و برای نسل جوان امروزی تبیین و تشریح کنند.
وی بیان کرد: این اشعار باید متضمن بیان اهداف قیام عاشورا باشد.
حجت‌الاسلام مهدی نژاد با اشاره به تشییع باشکوه شهید حججی، گفت: محرم امسال با اتفاق مهمی چون شهادت شهید حججی همراه بود و این مهم پیامدهای مختلفی را برای ملت ایران به همراه دارد.
شهرستان خوروبیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت و 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
د9860 / 6022 خبرنگار : فیروزی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.