جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به لزوم تبیین و تشریح فرضیه امر به معروف و نهی از منکر برای جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، حمید نیک نژاد  صبح امروز در همایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران که در سالن اهل البیت(ع)برگزار شد با اشاره به هدف برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این همایش بر اساس ابلاغ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  به منظور بهره گیری از رهنمودها و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مقدس است که امت اسلام برای رسیدن به سعادت باید به‌عنوان یک تکلیف دینی و شرعی به آن عمل کند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: اگر به این دو فریضه مهم توجه و عمل نشود، هنجارهای غلط، جایگزین هنجارهای صحیح شده و جامعه به تباهی کشیده می‌شود.

وی افزود: روحانیت،اساتید و دست اندر کاران هیات های عزاداری فلسفه پیوستگی فریضه واجب التعظیم امر به معروف و نهی از منکر با قیام امام حسین (ع)را برای دلهای عاشق و شیفته اهل بیت و جوانان تبیین و تشریح کنند.

نیک نژاد از مدیران  و روسای امر به معروف و نهی از منکر خواستار اجرای وظایف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های خویش با حساسیت بیشتری شد.

وی افزود:نام گذاری هفته اول محرم بعنوان هفته امر به معروف  و نهی از منکر،حاوی پیان روشن بر تمامی ولایتمدران و تکلیف مداران است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.