به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر شاه آبادی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر هرسین افزود: انتخابات از مهمترین نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در قانون اساسی سهم مهمی از قدرت حاکمیت خود را در غالب انتخابات مختلف در اختیار مردم قرار داده است.
فرماندار هرسین ادامه داد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری 6 نفر از نامزدها مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته اند و حال در مرحله تبلیغات قرار دارند و مردم می بایست با بررسی برنامه های مدون آنان فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.
شاه آبادی به ذکر اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا و تأثیر مستقیم آن در زندگی مردم پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی این پارلمان های محلی را با استفاده از ظرفیت قانون اساسی ایجاد کرد تا مردم امور مختلف شهرها و روستاها را با شرایط بهتری اداره کنند.
فرماندار هرسین در پایان سخنانش بیان داشت: انجام رفتارهای قومی و قبیله ای و طایفه گرایی در انتخابات همواره نقش منفی و پیامدهای مخربی را در توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها داشته است و مردم برای داشتن آینده ای بهتر و شهرها و روستاهایی آباد باید از پرداختن به این رفتارها بپرهیزند و از حق تعیین سرنوشت خود حداکثر استفاده را داشته باشند.
شهرستان هرسین با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 44 کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.