به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه میاندواب اظهار کرد: مردم باید با بررسی در مورد نامزدها شخص اصلح را بر امورات خود برگزینند.
وی افزود: یکی از معیارهای انتخاب اصلح، توجه به اطرافیان و حامیان اشخاص و نامزدها است و باید دید که چه کسانی دور فلان نامزد جمع شده اند که آیا انسان های مقتدر و دشمن شکن هستند؟
حجت الاسلام حسن زاده گفت: مردم همچنین به شعارها و گفته های افراد دقت کنند، چه حرف هایی می زنند و آیا با این حرف ها به دست دشمن بهانه می دهند؟
امام جمعه میاندوآب تاکید کرد: مردم باید بصیر و هوشیار باشند که امام و رهبری، ولایت، خون شهدا و مدافعان حرم خط قرمز ماست و هر کس خطوط قرمز را زیر پابگذارد باید در مقابل آن موضع گیری کنند.
حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: اصلح آن است که از ارزش ها دفاع کرده، با مردم صمیمی باشد، استکبارستیز، شجاع و مقاوم در برابر دشمنان باشد.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: مردم انسان های باتقوا، مومن و کسانی که به خدا توکل کنند و انسان های ساده زیست، امانتدار، پاکدامن و دور از فساد و صادق و راستگو را انتخاب کنند.
امام جمعه میاندوآب افزود: مردم در انتخابات به هرکس رای دهند، رئیس جمهور همه است و هرکسی را انتخاب کنند همه پایبند و مطیع خواهیم بود چرا که آن فرد رئیس جمهور همه مردم بوده و ما نیز به وی کمک خواهیم کرد.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین با توصیه به طرفداران نامزدان انتخابات، گفت: مراقب باشیم تا به خاطر دنیای کسی، دین خود را زایل نکنیم و از تهمت و شایعه پراکنی خودداری کنیم.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.