حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تجربه انتخابات گذشته نشان داده که نامزدها برای جلب آرای بیشتر ، وعده های غیر قابل اجرا دادند که پس از انتخاب شدنشان ، مطالبه مردم برای تحقق آن وعده ها برای آنها گلوگیر شد .
وی ادامه داد : تبلیغات گزینه مهم و تاثیر گذار برای انتخاب از سوی مردم است که نباید آن را براحتی و با دادن برخی وعده های ناممکن آن را تنها هزینه کرد بدون اینکه قابلیت اجرا داشته باشد .
امام جمعه بابل با اشاره به ارائه برخی شعارهاو وعده های اقتصادی از سوی نامزدهای انتخاباتی ، گفت : این امر را باید کارشناسان اقتصادی واجتماعی نظر بدهند و تحلیل بکنند که با توجه به خالی بودن خزانه دولت آیا این وعده ها می تواند محقق شود ؟
وی از وعده ها و شعارها به عنوان پیشانی فعالیت نامزدهای انتخاباتی نام برد و گفت : در برهه زمانی تبلیغات ، نامزدها توانمندی ها و برنامه های خود را به مردم معرفی می کنند و مردم نیز از فهرست همین شعارها دست به انتخاب نامزد موردنظر خود می زنند .
روحانی خطاب به نامزدهای انتخاباتی از آنان خواست تا در شعارها و وعده های انتخاباتی خود برنامه محوری را اولویت قرار بدهند و از پرداختن به شعار صرف تبلیغاتی بدون قابلیت اجرا بپرهیزند .
در استان مازندران برای برگزاری انتخابات شوراها و رئیس جمهوری افزون بر 8 هزار شعبه اخذ رای پیش بینی شد و 50 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.