به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا شهدادی در خطبه های نماز جمعه جیرفت افزود: وقتی تقوای سیاسی بر فضای انتخابات حاکم باشد شاهد فضایی سالم و بدون حاشیه هستیم به این معنا که نامزدها همدیگر را تخریب نکنند و متوسل به دروغ نشوند.
وی بیان کرد: بعضی نامزدها بدون برنامه وارد عرصه انتخابات شدند و با تخریب و شعارهای واهی دنبال پیروزی هستند لذا این مورد خلاف شرع است.
امام جمعه موقت جیرفت اظهار کرد: نامزدی را انتخاب کنیم که نزدیک به خدا و دین اسلام است در غیر اینصورت در انتخاب خود فردای قیامت پاسخگو هستیم.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند هدف از برگزاری انتخابات، حفظ اسلام است و کسی که در تبلیغات خود حریم اسلام را رعایت نکند مورد قبول نیست.
وی افزود: امام راحل فرمودند اخلاق اسلامی و قرآنی باید در انتخابات مدنظر باشد لذا نامزدهایی که اخلاق اسلامی دارند را انتخاب کنیم.
حجت الاسلام شهدادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نامزدها برای باز کردن گره های کشور نگاه شان به داخل باشد چرا که ظرفیت داخلی کشور زیاد است و با برنامه ریزی کامل می توان سبب پیشرفت جامعه شد.
وی گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم سبب پیشرفت جامعه و ناامیدی دشمن خواهیم شد.
وی به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب، سایه جنگ را از کشور برداشته است.
امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است لذا مردم با شرکت در این انتخابات سرنوشت کشور خود را رقم می زنند.
وی همچنین ضمن تسلیت حادثه جانباختن معدنچیان در استان گلستان گفت: از قشر ضعیف و کارگر جامعه باید حمایت کرد.
حجت الاسلام شهدادی به سالروز تشکیل بسیج سازندگی اشاره و اظهار کرد: این نهاد خدمات زیادی را در رفع محرومیت انجام داده است.
وی سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را گرامی داشت و افزود: باید به جوانان اعتماد و از فرصت جوانی برای پیشرفت جامعه استفاده کرد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.