به گزارش ایرنا ماشاالله ملائی روز سه شنبه در همایش یک روزه روسا و مدیران فرماندهی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه انتخابات جلوه ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است افزود: بنابراین وظیفه تمام مردم و همچنین نیروهای امنیتی این است که از این میراث جاودان حفاظت کنند.
وی با بیان اینکه پرسنل انتظامی با پیروی از ولایت فقیه وظیفه تامین امنیت انتخابات و صیانت از آرای مردم را برعهده دارد اظهار کرد: معتقدیم انتخابات حیثیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تامین امنیت انتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری مردم برای ما مهم است.
وی عنوان کرد: پرسنل نیروی انتظامی پیرو ولایت فقیه هستند و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باید با بی طرفی در انتخابات از ایجاد هرگونه حساسیت جلوگیری کنند.
فرمانده انتظامی جیرفت افزود: تمام توانمان را به ‌کار می گیریم تا بتوانیم انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات شکوه و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می کشد.
وی ادامه داد: پلیس شهرستان جیرفت در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع با تشکیل قرارگاه ویژه و استفاده از توان تمام یگان‌ ها، زمینه لازم را برای برقراری امنیت مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کرده است.
وی یادآور شد: کارکنان ناجا، نماینده حاکمیت در اجرای قانون و پاسداری از انتخابات هستند از این رو حساسیت و دقت در نحوه رفتار و عمل کارکنان این نیرو امری حیاتی است.
این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به قانون اظهارکرد: امیدواریم ستادهای ‏انتخاباتی و طرفداران کاندیداها همچون دوره های گذشته که اخلاق انتخاباتی را رعایت کردند تا پایان این حماسه سیاسی ‏نیز با روحیه‌ برادری با یکدیگر برخورد کرده و از ایجاد بی‌ نظمی پرهیز کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با تاکید بر تعامل و همکاری سازمان ها در برگزاری هر چه بهتر انتخابات، خطاب به پرسنل این نیرو بیان کرد: باید با هوشیاری کامل و اشراف اطلاعاتی ضمن استفاده از تمام ظرفیت ها با برنامه ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه و استفاده از اهرم های اجتماعی و مشارکت، امنیت مطلوب را در برگزاری انتخابات ایمن و باشکوه ایجاد کنیم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.