به گزارش ایرنا حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نمازجمعه کهنوج افزود: انتخاب سبب می شود تا مسئولان از مردم تقاضای اعتماد کنند و این مساله بسیار مهم است.
وی گفت: اصلاح چرخه مدیریت ها در سطوح مختلف با مولفه های کارآمد، جهادی و انقلابی، ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی، گروهی و جناحی، پاکدستی خود و اطرافیان از خواسته های مردم از نامزدهای انتخابات است.
وی افزود: مردم همچنین خواهان آسیب شناسی و مقابله جدی با زمینه های ناکارآمدی مانند عدم اعتماد به نسل جوان، نگاه تشریفاتی به فرامین رهبر انقلاب اسلامی، عدم اعتقاد و التزام به ولایت فقیه هستند.
امام جمعه کهنوج گفت: بعضی از واژه هایی که در زمینه انتخابات مطرح می شوند نیاز به توضیح دارند.
وی افزود: تعامل با دنیا در نگاه ابتدایی مطلوب به نظر می رسد اما بعضی ها انگیزه های خاص سیاسی از مطرح کردن این شعار را دارند لذا همه مردم در این زمینه هوشیار باشند.
وی بیان کرد: آنچه سایه جنگ را از کشور ما دور کرده توان نظامی، دفاعی و ایمان راسخ نیروهای جمهوری اسلامی بوده و جنگ واقعی امروز دشمن، جنگ اقتصادی است و دشمن با بدعهدی به تعهدات خود عمل نکرد.
حجت الاسلام افشارمنش گفت: نامزدهای مختلف موضع خودشان را در قبال این جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی که برای حل مشکلات کشور نگاهشان به ملت است نه بیرون مرزها، روشن کنند.
وی ضمن تبریک روز پاسدار اضافه کرد: معرفت آگاهانه و جامع به انقلاب اسلامی، تربیت خود به عنوان انسان صالح، شناخت تهدیدها و مقابله با آنها از وظایف یک پاسدار است.
امام جمعه کهنوج با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: ایجاد روحیه تفکر و تعقل، بالابردن توان علمی و وفای به عهد و عمل به گفته های خود از وظایف یک معلم است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.