به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در مسجد جامع این شهر افزود: کشور ما هر سال شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور بوده که به حمد الهی و با پشتوانه مردمی و رهبری های رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان و بدخواهان این نظام تاکنون شکست خورده اند.
وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جلوگیری از حضور حداکثری و اعتقادی مردم در پای صندوق های رای هستند و از مشارکت مردم در این عرصه هراس دارند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی می دانند نظام مقدس ما بر مبنای مردم سالاری دینی است از این رو به عبارتی این نظام متعلق به مردم است و صاحبان واقعی آن حضوری گسترده در عرصه انتخابات خواهند داشت.
ملکی اضافه کرد: مردم می دانند ضربه زدن به انتخابات ضربه زدن به دین و تضعیف این رویداد مهم تضعیف نظام الهی و اسلام و دین است از این رو مشارکت بالایی خواهند داشت زیرا امروز اسلام واقعی به معنای حقیقی آن در جمهوری اسلامی وجود دارد.
وی مهم ترین ملاک انتخاب فرد اصلح را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی براساس معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد.
وی گفت: دشمن در انتخابات به دنبال دادن معیارهایی مقابل معیارهای رهبری است از این رو ما باید با اطاعت از رهبری در انتخاب فرد اصلح به فرامین و رهنمودهای ایشان توجه کنیم.
فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام حسین و ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز از دیگر مناسبت هایی بود که ملکی به آن ها پرداخت.
3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی ملکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.