به گزارش ایرنا، سردار سید جواد هاشمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این همایش ساعت 10 روز یکشنبه 22 اسفندماه جاری در مجتمع امام خمینی(ره)، سالن امام خامنه ای ترتیب می یابد.
وی اضافه کرد: از مادران و همسران شهیدان استان قم برای حضور در این همایش دعوت شده است و پیش بینی می شود سه هزار مادر و همسر شهید در این همایش شرکت کنند.
وی با بیان این که 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، بیان کرد: دیدار خانواده های شهدا با مراجع و علما از جمله آیات نوری همدانی، علوی گرگانی و حسینی بوشهری و همچنین دیدار با تعدادی از خانواده های شهیدان با عنوان طرح سپاس از جمله این برنامه هاست.
هاشمی افزود: پیام مراجع تقلید در درس خارج فقه و اصول به مناسبت روز شهید، جلسه ترویج ایثار و شهادت در شورای اداری استان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی،نصب 250 تصویر شهدای روحانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه هایی است که برای گرامیداشت روز شهید در نظر گرفته شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح جهان، گفت: نام جمهوری اسلامی به دلیل وفاداری به ولایت فقیه و مکتب امام حسین(ع) ماندگار شده است و امروز شعار حضرت ابوالفضل(ع) در سراسر کشور طنین انداز است.
وی افزود: عظمت و سرافزاری ایران مدیون مادران شهیدی است که با شرافت و حیا، غیورمردانی در دامان خود پرورش دادند و آن ها را به جنگ حق علیه باطل فرستادند.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.