به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف بویژه انتخابات بود که سایه جنگ را از کشور دور ساخت و نباید این امر را به حساب فرد یا شخص خاص گذاشت.
وی با بیان این که حضور جوانان ارزشی در جنگ باعث پیروزی شد تصریح کرد: امروز نیز مدافعان حرم ضامن امنیت کشور هستند که نباید آن را نادیده گرفت.
امام جمعه اردستان در بخش دیگری از سخنان خود از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست در مناظره ها و تبلیغات رعایت ادب و فرهنگ و مسائل دینی را کرده و خبری نگویند که نظام را زیر سوال برده و زیبنده جمهوری اسلامی نباشد.
دهشیری گفت: طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز آخرت خود را به دنیای دیگران برای رسیدن به مقام دنیایی نفروشند.
خطیب جمعه اردستان افزود: شان و منزلت شخص مومن بسیار بالاست لذا نباید بخاطر تبلیغات آنرا نادیده گرفت و حرمت افراد را شکست.
وی با اشاره به 10 شعبان میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: جوانان باید ایشان را الگوی خود قرار داده و دردفاع از ولایت سنگ تمام گذاشته با حضور خود در نماز جمعه و جماعت باعث تقویت بنیه دینی خود شده و تنها به حضور در هیات های مذهبی اکتفا نکنند.
دهشیری به 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی و 18 اردیبهشت سالروز تاسیس صلیب سرخ و جمعیت هلال احمراشاره و از خدمات این دو سازمان در زمان های بحران تقدیر و خدمت آنان را بسیار با ارزش اعلام کرد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.