به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: مخالفان جمهوری اسلامی قصد دارند با شایعه‌پراکنی مردم را دلسرد کنند تا انتخابات با شور برگزار نشود.
وی یادآور شد: از دوره‌های قبل نیز همیشه این موضوع را مطرح می‌کردند که نتیجه انتخابات از قبل تعیین شده است و رأی دادن مردم تأثیری ندارد.
امام جمعه نوشهر بیان کرد: این در حالی است که مکرر پیش آمده که دولتی از یک جناح، انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کرده ولی جناح مخالف رأی آورده است.
مشایخ تصریح کرد: ترفند دیگر این است که برای مردم این سؤال را به وجود آورند که با وجود مشکلات اقتصادی و از جمله بیکاری جوانان، چرا باید رأی داد.
وی افزود : ما موظفیم رأی بدهیم تا کشورمان حفظ شود و مشکلات و معضلات نباید مانع ادای این وظیفه بسیار مهم شود.
وی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد در کشور اختلاف افکنی کند تا ثبات نباشد و برای رسیدن به این هدف هر کاری که از دستش برآید انجام می‌دهد.
امام جمعه نوشهر یادآور شد: حمله تروریستی اخیر در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت 9 مرزبان ما شد در همین چارچوب قرار دارد و اگر دستشان برسد، بیش از این تلاش می‌کنند تا بتوانند اوضاع کشور را به هم بزنند.
مشایخ از مردم خواست به تبلیغات سوء دشمنان بیشتر توجه کنند و هشیارتر باشند و افزود: کشور ما خانه ما است و باید این خانه را حفظ کنیم.
خبرنگار: شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.