به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا با بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: دشمنان که همواره علیه کشورمان توطئه های گوناگونی را طراحی کرده اند با برگزاری انتخابات نقشه های آنها خنثی شده و مجبور به عقب نشینی از برنامه های خود می شوند.
وی گفت: از نحوه تبلیغات کاندیداها می توان فهمید که کاندیدا چطور آدمی است زیرا کسی که می خواهد به هر وسیله و شکلی رای بیاورد، نمی تواند برای مردم کار کند و بدرد رئیس جمهوری و یا شورا نخواهد خورد.
وی بر انتخاب اصلح در انتخابات تاکید کرد و گفت: پس از حضور حداکثری لازم است که انتخاب اصلح داشته باشیم و برای این منظور تحقیق کنیم و از افراد صاحب نظر پرس و جو داشته باشند .
وی افزود: در مساله بررسی صلاحیتهای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها وظیفه سنگینی بر دوش شورای نگهبان و مجلس می باشد زیرا تائید و یا رد صلاحیت به ناحق افراد با آخرت مراجع مورد نظر نیز مرتبط می باشد .
وی گفت: افرادی که در فتنه های 78 ، 88 دست داشته و با گروهکهای ضد انقلاب و معاند ارتباط داشته اند و مدارکی علیه آنها وجود دارد باید رد شوند و اجازه ندهند که اینها در معرض رای مردم قرار گیرند .
امام جمعه نهاوند به مساله درگیریهای سوریه اشاره کرد و گفت: امروز اولویت کار ما مساله مقاومت در سوریه و حمایت از آن است زیرا همانگونه که ما هشت سال از کشورمان دفاع کردیم امروز نیز برای دفاع از تهاجم دشمن به کشورمان دفاع را باید از آن طرف مرزها دنبال نمائیم و علاوه بر آن حق مظلومان را از ظالمان بگیریم .
امام جمعه نهاوند به مساله اقصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: ما نباید خیال کنیم که آمریکا و اروپا می توانند مشکلات ما را حل کنند زیرا آنها دشمنان ما هستند و مطمئنا به فکر حل مشکلات ما نمی باشند بلکه ما باید با استفاده از توانمندیهای داخلی خودمان مشکلاتمان را حل کرده و اقتصادمان را سامان دهیم .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.