به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از سجاد سلیمانی افزود: در راستای خدمات رسانی بهتر در ایام عید نوروز، این سازمان از تاریخ 29 اسفند سال جاری تا پایان ایام نوروز آماده خدمات رسانی ویژه به شهروندان و مسافران نوروزی است.
وی گفت: یکی از برنامه هایی که در درنظر گرفته شده پذیرایی از میهمانان نوروزی با سوغات کرمانشاه در ترمینال و فرودگاه است که از روز اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می یابد.
سلیمانی با اشاره به آماده باش پرسنل اداری و واحد گشت و بازرسی سازمان در مدت تعطیلات اولیه نوروز، یادآوری کرد: باتوجه به اهمیت نظارت بر نحوه عملکرد تاکسیرانان به منظور ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی، پرسنل اداری و گشت سازمان در ایام نوروزی در 6 روز ابتدایی تعطیلات به صورت دو شیفت سه روزه، شیفت بندی شده اند.
مدیرعامل سازمان تاکسی رانی کرمانشاه یادآوری کرد: ساعت کاری واحد اداری این سازمان در ایام تعطیل در شیفت صبح از ساعت هفت صبح تا 14 بعدازظهر و در شیفت عصر از ساعت 14 تا 21 شب خواهد بود.
به گفته سلیمانی، بازرسان سازمان نیز در دو شیفت صبح و عصر به بازرسی از مسیرهای مختلف سطح شهر و خطوط و ایستگاه های تاکسی و همچنین نظارت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی می پردازند.
وی تأکید کرد: از چهار خودرو گشت و بازرسی سازمان، سه خودرو در میادین ورودی شهر و یک خودرو در محل تور رایگان گردشگری (طاقبستان) مستقر می شوند.
مدیرعامل تاکسی رانی کرمانشاه با اشاره به اینکه در این ایام صدور مرخصی برای رانندگان تاکسی از طریق سایت سازمان( اینترنتی ) صورت می گیرد، ادامه داد: سازمان تاکسیرانی با بهره گیری از تمام ظرفیت، امکانات و توان اجرایی و حتی در صورت لزوم پرسنل ستادی همه روزه نسبت به کنترل و نظارت برعملکرد تاکسی ها اقدام خواهد نمود.
سلیمانی تصریح کرد: گشت مشترک واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در ایام نوروز جهت نظارت ویژه بر نرخ کرایه تاکسی ها تا پایان تعطیلات نوروزی انجام می شود.
وی با اعلام اینکه یک دستگاه کانکس جهت مکان تور رایگان گردشگری در طاقبستان، اختصاص یافته است، افزود: همانند سنوات گذشته سه دستگاه تاکسی ون با طراحی مناسب نوروز به عنوان تور رایگان گردشگری در محل طاقبستان برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده که از 29 اسفند تا 12 فروردین در محل مستقر می شود.
وی با بیان اینکه امداد تاکسی رایگان سازمان در ایام نوروز بصورت آماده باش در محل کیوسک میدان آزادی جهت خدمات دهی به تاکسی های میهمان حضور خواهد داشت، افزود: 200 عدد پوستر با مضمون ایام نوروز جهت نصب بر روی تاکسی های فرودگاه و ترمینال طراحی و آماده شده و بنر اطلاع رسانی حاوی تور رایگان گردشگری، تلفن شکایات سازمان (137 شهرداری و کیوسک میدان آزادی 38211948) و خدمات امداد تاکسی رایگان نیز چاپ و در میدان امام خمینی (ره) و پایه های ثابت متعلق به سازمان نصب میگردد.
سلیمانی افزود: مسافران نوروزی و شهروندان می توانند جهت ارایه نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی با شماره 38211948 و یا با سامانه ارتباط عمومی 137 شهرداری کرمانشاه تماس حاصل نمایند.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری پرسنل سازمان و تاکسیرانان تحت نظارت سازمان تاکسی رانی شهرداری کرمانشاه بتوانیم خدمات خوبی در تعطیلات نوروز به شهروندان و مسافران نوروزی ارایه دهیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.