علی مبشری سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از اول تا بیست و سوم اسفندماه جاری، افزون بر پنج هزار و هفت مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی فارس صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: در این بازدیدها، برای یک هزار و 95 واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد که بیشتر تخلف های صورت گرفته در زمینه گران فروشی بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: بازرسان این اداره کل به همراه بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مراکز بهداشت در قالب بازرسی های ویژه نوروز 96 در 2 نوبت صبح و بعدازظهر از واحدهای صنفی و خدماتی بازدید می کنند.
وی افزود: پرونده هایی که برای واحدهای متخلف تشکیل می شود با حضور قاضی شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی فارس در محل رسیدگی می شود و رای قضایی به تناسب تخلف صورت گرفته صادر می شود.
مبشری گفت: اگر این پرونده ها نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد به شعبه ویژه ای که در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان این که بازرسی های ویژه نوروزی در این استان تا 15 فروردین 96 ادامه دارد، گفت: در صورتی که هر یک از شهروندان از واحدهای صنفی و خدماتی شکایتی داشته باشند می توانند با ارسال پیامک به سامانه 300000135 شکایت خود را اعلام کنند و بازرسان این اداره کل در نخستین فرصت به شکایت های مردمی رسیدگی می کنند.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.