به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسن سرابیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بیش از چهار هزار اکیپ گشت مشترک در سراسر کشور داشتیم و در این اکیپ ها بیش از13 هزار بازرسی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در این بازرسی ها 38 هزار و 988 پرونده در سراسر کشور تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است افزود: بیش از هشت هزار مورد از این پرونده ها مربوط به شعب سیار و مابقی مربوط به شعب ثابت سازمان است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک و رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور ادامه داد: این سازمان نسبت به سال گذشته و بر حسب دستور وزیر دادگستری 18 روز زودتر از موعد سال قبل ستاد کشیک نوروزی را در سراسر کشور راه اندازی کرده است.
به گفته وی در این ایام روسای شعب سازمان تعزیرات حکومتی و کارکنان سازمان به حالت آماده باش درآمده اند و گشت های مشترک سازمان به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی در بازارهای پرتردد حضور فعال و مستمر دارند.
وی به مردم توصیه کرد: چنانچه شکایات و یا گزارشی در خصوص تخلفات دارند یا با سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی گزارش و شکایات خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند و یا به شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت منعکس کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان کردستان نیز در این نشست گفت: همزمان با سراسر کشور این طرح در سطح استان نیز آغاز شده و در این مدت 288 بازرسی انجام و 168 پرونده تشکیل و منتهی به صدور رای شده است.
سید نجیم حسینی با بیان اینکه در هر شهرستان یک اکیپ گشت و در مرکز استان 2 اکیپ مستقر است افزود: تا 15 فروردین سال 96 از ساعت هفت صبح تا ساعت هشت شب کشیک های ما در ادارات تعزیرات حکومتی مستقر شده و به صورت فعال در خدمت شهروندان هستند.
وی از شهروندان خواست نسبت به تخلفاتی که در بازار مشاهده می کنند به سازمان مراجعه کنند تا شکایات انان از طریق دستگاه های نظاراتی پیگیری شود.
طرح کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور از 28 بهمن جاری اغاز شده و تا 15 فروردین 96 ادامه دارد.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.