رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دوره با هدف آشنایی بخشهای تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی استان کردستان با توسعه سازمانی و شناخت مبانی و مفاهیم تحقیق و توسعه برگزار شده است.
محمد دره وزمی اضافه کرد: نوآوری در تولید مبتنی بر تکنولوژی رقابت پذیر و محصول جدید دانش بنیان، حاصل ایجاد واحدهایR&D در بنگاههای صنعتی است که در نهایت منتج به دانش بنیان شدن و استفاده از مزایای آن برای صنعت استان خواهد شد.
وی در مورد مزایای سپری کردن دوره های آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه گفت: واحد تحقیق و توسعه (R&D) و استقرار آن در بنگاه های صنعتی در راستای رقابت پذیری و اعتلای هدفمند واحدهای دانش محور، امری ضروری است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در همین راستا صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه، منوط به گذراندن دوره های آموزشی است.
دره وزمی اظهار کرد: از مزایای دوره های آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه و اخذ پروانه مربوطه، استفاده از معافیت های حقوق گمرکی، سود بازرگانی و مالیاتی و اخذ تسهیلات ارزان قیمت واحدهای دانش بنیان است.
اولین دوره آموزشی تحقیق و توسعه در استان کردستان با مشارکت و همت اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی و پارک علم و فناوری استان کردستان و با همکاری مدرسان دانشگاه کردستان و شرکت لاستیک بارز کردستان در سالن جلسات مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک برگزار شد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.