سید مسعود میرحسینی روز دوشنبه در آستانه سال جدید در گفت وگو با خبر نگار ایرنا اظهارکرد : مصرف کالای ایرانی وسیله ای برای رونق کسب و کار خرد و مشاغل خانگی است و خود عاملی برای افزایش خلاقیت و کار آفرینی در جوانان کشور خواهد بود.
وی بابیان اینکه خرید کالای ایرانی برای حمایت از دوام اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی است افزود: هدف اصلی اقتصاد مقاومتی حمایت و توجه به تولید و فرهنگ مصرف کالای داخلی و به نوعی فرهنگ اقتصادی و استفاده همگانی از کالاهای ایرانی و تبدیل کردن آن به یک فرهنگ عمومی است.
وی افزود بدون شک یکی از مهمترین دلایل تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بر مصرف کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی تاثیر فرهنگی کالاهای تازه وارد فرهنگی است که در کنار آثار سوء بر اقتصاد ایران و کند شدن چرخه تولید داخلی و از رونق افتادن بازار کسب و کار ایرانی ، ایجاد فرهنگ نیازهای کاذب در مصرف کننده را بوجود خواهد آورد.
رییس اداره صنعت و معدن ابرکوه ادامه داد: مصرف کنندگان می توانند با اقدام و عمل برای حمایت از اقتصاد کشور ، مصرف کالای های ایرانی ، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری همکاری کنند.
این مسئول بابیان اینکه ترویج خرید کالای ایرانی در رشد توسعه اقتصادی نیز تاثیر گذار است خاطرنشان کرد: استفاده از تولید و کالاهای داخلی فقط برای مصرف کنندگان نیست بلکه تولید کنندگان نیز باید با تولید کالاهای با کیفیت خوب و قیمت مناسب مانعی برای مصرف کالاهای خارجی است.
میرحسینی بابیان اینکه حمایت از تولیدهای داخلی از اولویت های مهم دولت یازدهم است تصریح کرد: افزایش قدرت خرید کالا از دستاوردهای اقتصادی کوتاه مدت دولت آقای روحانی است.
وی بابیان اینکه تولید کنندگان داخلی رسالت مهمی در رشد توسعه اقتصادی دارند تصریح کرد: خرید کالاهای ایرانی علاوه بر افزایش اشتغال و تولید دارد کشورمان را به استقلال اقتصادی یعنی همان اقتصاد مقاومتی تبدیل می کند.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.