حسین فیروزی روز سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان افزود: مشتریان بانک ها که شامل این تبصره می شوند تا می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه بدهکاران بانکی می توانند فقط اصل بدهی را پرداخت کنند اضافه کرد: جرائم تسهیلات توسط بانک و سود آن نیز توسط دولت پرداخت می شود.
فیروزی با اشاره به اینکه بدهکاران تا پایان سال جاری مهلت دارند از سهمیه امسال استفاده کنند ادامه داد: امیدواریم سال آینده نیز سهمیه مناسبی برای اجرای این طرح جذب کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان به طرح رونق تولید اشاره کرد و گفت: همه کسانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، هفته آینده برای رفع مشکلات پیش رو به بانک ها مراجعه تا از سهمیه استانی طرح رونق تولید استفاده کنند.
وی گفت: روسای بانک ها نیز طرح هایی را که برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند حذف نکنند و اگر ایرادی در مدارک طرح ها وجود دارد با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی آن را رفع کنند.
فیروزی افزود: مدیران بانک ها حداکثر انعطاف پذیری و همکاری لازم را برای ارائه تسهیلات به ثبت نام کنندگان داشته باشند.
در این جلسه همچنین، مشکلات کارخانه تعطیل شده آجر جاده خروسه، شرکت تعاونی 741 قطعات فولاد کردستان و طرح پرورش گیاهان دارویی بررسی و موانع تولید آنها رفع شد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.