مهناز فتاحی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح برگزاری مجازی برنامه های کانون پرورش فکری کرونا تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

وی افزود: واحد هنری اداره کل کانون استان کرمانشاه، با همکاری مربیان و اساتید مختلف هنری، اقدام به برپایی انجمن‌های سرود و موسیقی و نمایش کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کرماشناه یادآور شد: برهمین اساس، انجمن نمایش «ویلکان» با موضوع‌های نمایشنامه‌نویسی آسان و کارگردانی برگزار شده و  انجمن سرود «توکا» با موضوع‌های سولفژ، سولفژ (خواندن و نوشتن نت های موسیقی) و ریتم به اجرا درآمده است.

فتاحی با بیان اینکه انجمن‌های شعر و داستان و عکاسی نیز در روزهای شیوع بیماری کرونا از سوی کارشناسان و مربیان در حال برگزاری است، ادامه داد: در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، باتلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: کانون قبلا در شرایط بحرانی دیگری مثل سیل و زلزله در کنار کودکان و نوجوانان بوده و برنامه‌های مختلفی را برای آنها برگزار کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: برنامه‌های تولیدشده در کانون پرورش فکری استان پس از تایید کارشناسان، در شبکه‌های مختلف اجتماعی در حال انتشار است و این برنامه‌ها باجدیت تا پایان تعطیلات اعلام ‌شده از سوی دولت ادامه خواهد داشت.

فتاحی اظهار داشت: بر همین اساس، در اجرای این طرح، همکاران و مربیان پرتلاش کانون استان کرمانشاه، با وجود تعطیلی مراکز کانون در روزهای شیوع بیماری کرونا، در منزل اقدام به تهیه و انتشار فعالیت‌های تصویری در حوزه های قصه‌گویی، کاردستی، ادبی، پویانمایی، کتاب‌خوانی، و...کرده‌اند.

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای استفاده از تولیدات فیلم، پویانمایی و آموزش‌های خلاقانه و داوطلبانه مربیان کانون در ایام تعطیلی مدارس به سایت omid.kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.