زعفر احدزاده روز شنبه به ایرنا گفت: این مهرواره در قالب‌های مختلف قرائت قرآن، قصه‌گویی(ویژه مادران و کودکان)، تک‌نوازی موسیقی، نقاشی، کاردستی، کارت‌پستال سازی، خوشنویسی، دل نوشته ادبی، داستان و شعر ویژه گروه سنی ۵ تا ۱۸ سال با هدف مشارکت فعال کودکان و نوجوانان استان و خانواده‌هایشان در راستای نشاط‌ انگیزی و تقویت مهارت‌های مختلف زندگی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش فقط ۲ اثر ارسال نمایند و تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ فرصت دارند به سایت Ardabil.kpf.ir مراجعه و آثار تولیدی خود را بارگذاری کنند و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۲۳۱۸۵۶ و ۳۳۲۳۵۰۳۴ تماس حاصل نمایند.

احدزاده همچنین درباره  فعالیت پیک امید مجازی، بیان  کرد: مربیان خلاق استان تاکنون بیش از ۲۵۰ اثر با موضوعات مختلف در محورهای فیلم و پویانمایی، کتاب، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، کاردستی و هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات تولید کرده‌اند و توسط ستاد و از طریق سایت پیک امید و دیگر بسترهای فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها و نسل کودک و نوجوان قرار داده‌اند.

وی همچنین درباره  فعالیت‌های این اداره کل در ایام خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان به سبب گسترش ویروس کرونا، گفت: تداوم فعالیت‌ها و ارتباط با اعضا استمرار دارد و در قالب‌های مختلف و در بستر مجازی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.