بهناز ضرابی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سایت اینترنتی «پیک امید» در راستای امیدآفرینی بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با برنامه های متنوع در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: این سایت با شعار «در دل دارم امید» برای افزایش تاب‌آوری و جلوگیری از آسیب‌های روحی کودکان و نوجوانان که برای در امان ماندن از بیماری کرونا خانه نشین هستند، تلاش می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: مربیان و افراد داوطلب، ویدئوهایی دربخش‌ شعر و ادبیات، معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی و کتاب صوتی تهیه و برای ما ارسال می‌کند و پس از ارزیابی در سایت پیک امید به آدرس omid.kpf.ir بارگذاری و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

ضرابی‌زاده خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به این سایت و تماشای آنلاین فیلم‌ها، اوقات خوشی را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه نویسندگان و هنرمندان بزرگ کشور در این سایت به قصه‌گویی می‌پردازند یادآوری کرد: ۹۰ نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه آموزش همکاری می‌کنند و تا کنون ۱۵ اثر از همدان در سایت پیک امید در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: علاوه بر این کودکان و نوجوانان همدانی می‌توانند به صفحه اینستاگرامی کانون به آدرس Kanoonparvares_hamedan@ مراجعه کرده و از برنامه‌های آموزشی متعددی که در این صفحه بارگذاری می شود استفاده کنند.

به گفته ضرابی‌زاده در این ایام انجمن‌های ادبی با اعضا در ارتباط هستند و شبانه به صورت مجازی و آنلاین به مشاعره می‌پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.