معصومه هادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مراکز فرهنگی‌ هنری کانون سیستان و بلوچستان، فضای مجازی راه ارتباطی موثری برای ارتباط کانون با مخاطبان است که در این زمینه محتوای قابل توجهی در این روزها تولید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی گفت: کودکان دارای نیاز ویژه نیز از این طریق با کانون و فعالیت‌های آن در ارتباط هستند که در این میان اعضای روشندل، به عنوان بخشی از اعضا نیازمند استفاده از امکانات کانون هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا برخی از مجلات و کتاب‌ها در اختیار مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفته تا با رعایت شرایط ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اختیار اعضا قرار گیرد.

وی بیان کرد: مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در سال ۹۴ در زاهدان افتتاح شد تا در کنار آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش به کودکان دارای نیازهای ویژه و در راستای تحقق شعار "بهره‌مندی همه‌ کودکان و نوجوانان کشور از خدمات کانون" مهارت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی را به آنان آموزش دهد و با شناسایی استعدادهای این عزیزان زمینه‌ پرورش استعدادها را فراهم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.