فریبرز کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در استان کرمانشاه از یکشنبه شب تا صبح دوشنبه ۶۴ محور روستایی مشتمل بر ۳۳۲ روستا را بست که باتلاش عوامل راهداری تا صبح امروز راه ۱۳ محور مشتمل بر ۱۴۳ روستا بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی مابقی راه ها ادامه دارد.

وی گفت: مابقی راه های روستایی استان تا ظهر امروز (دوشنبه) بازگشایی می شود.

او یادآوری کرد؛ اکنون راه های اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان کرمانشاه، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای برفروبی این میزان راه ۵۰۰ نیرو در قالب ۴۹ اکیپ و ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۴ راهدارخانه در اختیار دارد.

بارش برف از اواخر روز جمعه در بخش هایی از استان کرمانشاه آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

بارش ها منجر به تعطیلی مدارس چندین شهرستان استان کرمانشاه در روز دوشنبه شد. 

براساس اعلام سازمان هواشناسی هوای استان تا اواسط روز سه شنبه، علاوه بر کاهش شدید و محسوس دمای هوا، در بعضی ساعات همراه با رگبار برف و باران (در مناطق گرمسیر) و وزش باد نسبتاً شدید عمدتاً در نواحی شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

براساس اعلام هواشناسی کاهش دمای هوا، در روزهای دوشنبه و سه شنبه سبب یخبندان و تشکیل مه (بخصوص در نواحی مرطوب و کوهستانی) خواهد شد.

هواشناسی اعلام کرد از روز چهارشنبه تا پایان هفته، در حالیکه دمای هوا روندی افزایشی می یابد؛ پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.