معروف خسروی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز شنبه  در گفت و گو با ایرنا گفت: در حال حاضر هرلحظه بر شدت بارش برف افزوده می‌شود اما  با تلاش راهداران راه‌های اصلی، فرعی و روستایی منطقه باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

او افزود: بارش برف توام با کولاک شدید در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم نیز همچنان ادامه داشته و محدودیت دید ناشی از کولاک برف موجب کندی در تردد خودروها دراین جاده شده است .

خسروی با اشاره به ادامه بارش برف و افزایش شدت کولاک در طول روز به همه رانندگانی که قصد عبور از این گردنه را دارند توصیه کرد که زنجیرچرخ و سایر وسایل ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.

فرامرز فرض‌الله‌پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از آغاز موج جدیدی از  برف  در این شهر خبر داد و گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی و مرتفع شهرستان با کولاک شدید تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت .

بارش برف توام با سرما و یخخبندان در صبح امروز پدیده لغزندگی معابر یخ‌زده شهر خلخال را بدنبال داشته و رانندگان را وادار به استفاده از زنجیرچرخ در برخی از خیابان‌های این شهر کرد.

سخاوت بیرامی مدیر اموزش وپرورش خلخال نیز در گفتگو با ایرنا از اعلام تعطیلی مدارس نوبت بعد ازظهر این منطقه خبر داد و افزود:به علت تشدید بارش برف مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه مدارس شهر وروستایی این منطقه در نوبت  بعداظهر امروز تعطیل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.