محمدرضا نازک کار روز  یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه ها شامل ۵۱۷ نیروی راهدار به همراه  ۳۲۱  دستگاه انواع ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک می شود؛ ضمن آنکه این ۵۳ گروه در اقصی نقاط راه های استان در ۲۰ راهدارخانه ثابت و هشت راهدار خانه سیار  مستقر شده اند.
وی یادآورشد: در برنامه ریزی انجام شده ؛ هماهنگی های لازم بین مجموعه نیروهای راهداری ، ستاد بحران ، تمامی دستگاه های زیر نظر وزارت راه و شهرسازی در استان و پیمانکاران زیر نظر راهداری و راه و شهرسازی و دستگاه های اجرایی مربوطه انجام شده است.
نازک کار با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف خاطرنشان کرد: مردم حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری در جاده ها و داخل شهرها  در چنین شرایطی خودداری کنند و در صورت تردد،  تجهیزات ایمنی  و زمستانه به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین بر لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ خودروها و فراگیری چگونگی استفاده از آن تاکید و بیان کرد: زنجیرچرخ موجب جلوگیری از سرخوردگی خودروها می شود و امکان تردد آن ها را بر روی برف فراهم می کند.
نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به منطقه است؛ بنابر این تا اواسط هفته ابرناکی ، مه آلود بودن هوا ، بارندگی ، بارش برف، مخلوط برف و باران ، وزش باد( گاهی شدید) و کاهش دما در استان  پیش بینی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.