رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در این کارگاه آموزشی گفت: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که در عصری به سر می بریم که در مسیر اعتلای کلمه توحید و تقویت فرهنگ ناب محمدی هستیم و فعالیت می کنیم.
حجت الاسلام حجت الله فاضلی افزود: واقعیت قیام امام خمینی (ره) این بود، که هم به اسلام قوت بخشید و هم آن را به معنای واقعی احیاء کرد.
وی امام خمینی (ره) را چهره احیاگر دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: امام (ره) به مسلمانان این مسوولیت را داد که قدر خود را بدانند و زیردست هیچ استکباری نباشند.
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه اظهار کرد: امام (ره) با انقلاب خود موجب شد که برادری و اخوت در دنیای اسلام به وجود بیاید و وحدت بین آنها ایجاد شود.
حجت الاسلام فاضلی افزود: امروز اگر اختلافاتی را بین امت های اسلامی مشاهده می کنیم، سرچشمه آن از تلاش دشمنان و اسراییل غاصب است که برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان تلاش می کنند.
وی به رفتار امام (ره) با خانواده خود اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با وجود روحیه مبارزه گری که در مقابل دشمنان داشت عاشق خانواده و همسر خود بود و این را می توان در نامه ایشان به همسر مکرمشان در سفر مکه مشاهده کرد.
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه اضافه کرد: دشمنان اسلام با قراردادن یک غده سرطانی در منطقه فلسطین درصدد ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان هستند.
حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی سرزمین نیل تا فرآت دشمنان شکست خورد و در این سالهای اخیر با به وجود آوردن گروهک های تروریستی مانند داعش، النصره، القاعده و حمایت از وهابیت در فکر شکست مقاومت و نابودی اسلام بودند.
وی گفت: سنگری که امروز در آن برای اعتلای و احیاء اسلام تلاش می کنیم شیعه و سنی ندارد و همه با یکدیگر و وحدت رویه در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم.
وی تصریح کرد: دنیای استکبار امروز با به وجود آوردن معامله قرن در فکر نابودی اسلام می باشد ولی به کوری چشم همه آنها با وحدت دنیای اسلام و برادری شیعه و سنی این معامله قرن که خیانت قرن است را به نابودی می کشانیم.
همچنین جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: برگزاری این چنین کارگاه های آموزشی در جهت صیانت از حریم خانواده های روحانیون از آسیب های اجتماعی و فرهنگی می باشد.
احمد محمدی افزود: هدف اصلی برگزاری این برنامه ایجاد روحیه تکلیف و خودباوری در بین خانواده ها و تبیین زندگی ایرانی اسلامی اصیل می باشد.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی، خود را به سر سفره های ما رسانده اند و در فرهنگ زندگی ما نقش ایفا می کنند.
وی علم روانشناسی را از مهم ترین علوم در کمک به سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.