به گزارش ایرنا ، سرهنگ ابوذر انوری روز چهارشنبه در همایش انس و مودت با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در مسجد جامع جوانرود برگزار شد، افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت زمانی اسلحه به دست گرفتند و در برابر دشمن سینه سپر کردند، امروز نیز باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن و مبارزه با آسیب های اجتماعی در جامعه به کمک مسئولان بیایند.
وی اظهار داشت: پیشکسوتان جبهه و جنگ افراد با تجربه ای هستند که امروز برای حفظ دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای حرکت در جامعه به ارشاد و راهنمایی آنان نیاز داریم.
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز بر ضرورت معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: بازنشستگان و پیشسکوتان باید این دستاوردها را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنند.
سردارحسین ویسی افزود: با توجه به سمپاشی و شبهه افکنی گسترده و همه روزه دشمنان نظام اسلامی باید شرایط حاکم بر جامعه ایران در دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تغییرات و تحولات ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب را به نسلی که تجربه ای از آن سال ها ندارند، منتقل کنیم.
وی دستاوردهای نظام را در عرصه مختلف علمی ، پزشکی ، سیاسی و اقتصادی را یادآور شد و اظهار داشت: امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی می خواهد مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب دلسرد کند وظیفه همه ماست از این دستاوردها دفاع کنیم.
سردار ویسی یادآورشد: تهدید‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد و هیچ اثری در عزم و اراده ملت ایران ندارد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.