استاندار کرمانشاه در جریان کلنگ‌زنی گازرسانی به این روستاها در جمع مردم روستای " نی پهن عبدلله" با تبریک ایام دهه فجر گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در استان کرمانشاه ۲۴ درصد بود که امروز به ۷۲ درصد رسیده و این نشان می‌دهد که دولت توجه ویژه ای به روستاها داشته است.

هوشنگ بازوند افزود: در سال ۹۲ تنها ۲۰۹ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار بود که این تعداد امروز به یک هزار و ۳۰۱ روستا رسیده است.

سیروس شهبازی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: در ایام دهه فجر۳۵۲ طرح گازرسانی با ۱۸۰میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار قصرشیرین نیز در این آیین در سخنانی با تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: عملیات گازرسانی به هفت روستای این شهرستان با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان امروز آغاز می‌شود.

مراد علی تاتار افزود: در مجموع در ایام دهه فجر ۲۲ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

استاندار کرمانشاه در این آیین پیگیر سهمیه سوخت تراکتور به صورت ماهیانه با اختصاص ۴۴۰ لیتر شد و گفت: از اسفند امسال شاهد افزایش این سهمیه خواهیم بود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز دوشنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی به همراه جمعی از مدیران ادارات کل استان وارد شهرستان قصرشیرین شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که در امتداد این مرزها ،۲معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی ، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.