فرماندار قصرشیرین در این خصوص با گرامیداشت دهه فجر و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح روکش آسفالت جاده قصرشیرین به سرپل ذهاب به طول ۱۳.۵ کیلومتر و با پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی یکی از طرح هایی است که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

مرادعلی تاتار افزود: آغاز عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان قصرشیرین در محور روستای گراوه با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارو عملیات آبخیزداری حوزه مرزی قصرشیرین در محور قراویز با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون از طرح های امروز است که با حضور استاندار کرمانشاه بهره برداری از   آن‌ها آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که زمینه توسعه بیش از پیش شهرستان مرزی قصرشیرین را فراهم می کند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که در امتداد این مرزها ،۲معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی ، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

قصرشیرین در مجموع ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که ۱۸۰ کیلومتر آن اصلی و فرعی و ۳۵ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه مرزی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.