مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در جریان افتتاح این طرح گفت: برای انجام روکش آسفالت این محور پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فریبرز کرمی در تشریح مشخصات این طرح افزود: این طرح به طول ۱۳.۵ کیلومتر جزو قطعه هشتم است که اعتبارات آن از محل ملی و استانی ‌تامین شده است.

وی اظهار داشت: امسال ۳۰۶ کیلومتر از راه‌های استان شامل اصلی و روستایی با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار روکش آسفالت شده است. 

به گفته او، همچنین امسال ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ابنیه و علایم ایمنی در سطح جاده های استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی طول راه های استان کرمانشاه شامل اصلی، فرعی و روستایی را در مجموع هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز دوشنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی به همراه جمعی از مدیران ادارات کل استان وارد شهرستان قصرشیرین شد.

به گفته فرماندار قصرشیرین آغاز عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان قصرشیرین در محور روستای گراوه با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و عملیات آبخیزداری حوزه مرزی قصرشیرین در محور قراویز با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون از طرح های امروز است که با حضور استاندار کرمانشاه بهره برداری از آن‌ها آغاز می شود.

مرادعلی تاتار افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که زمینه توسعه بیش از پیش شهرستان مرزی قصرشیرین را فراهم می کند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که در امتداد این مرزها ،۲معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی ، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

قصرشیرین در مجموع ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که ۱۸۰ کیلومتر آن اصلی و فرعی و ۳۵ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه مرزی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.