حسن سلیمانی روز یکشنبه در نشست سه جانبه رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در شهرستان هرسین افزود: پیشرفت در تامین امکانات آموزشی، بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به ویژه مراکز خدمات بهداشتی، درمانی در شهرستان‌ها چشمگیر است.

وی اظهارداشت: این پیشرفت را در استان مرهون زحمات بی‌شائبه رئیس دانشگاه و معاونان و مدیران پرتوان دانشگاه هستیم که همگام و همراه با یکدیگر در ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان در تلاشند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه گفت: پیشرفت خدمات بهداشتی و درمانی در هرسین قابل قبول بوده و شاهد افزایش ظرفیت بهداشت و درمان در شهرستان هستیم.

سلیمانی یادآوری کرد که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خدمات نظام سلامت مناسب بوده و شایسته قدردانی است.

خدمات سلامت بی وقفه ادامه دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه خدمات سلامت، بی‌وقفه لازم و ‌همیشگی است و نمی‌توان این خدمات را قطع یا کاهش داد، گفت: در این میان طلب‌های ما از بیمه‌ها، خدمت را برای ما بسیار سخت‌تر کرده و علاوه بر آن از محل ارزش افزوده نیز ۱۰ ماه است مبلغی به دانشگاه داده نشده است.

محمود رضا مرادی افزود: این عدم پرداخت‌ها باعث شده حق الزحمه پزشکان و پرسنل بیمه روستایی که از جوانان‌ خوب ما هستند و در نقاط دور خدمت می‌کنند را به سختی و با تاخیر می‌توانیم فراهم‌ کنیم.

وی اظهارداشت: چند برابر شدن هزینه‌های بیمارستان‌ها منجر به ضعیف شدن تدریجی مجموعه می‌شود اما ما خدمات را به بهترین شکل انجام داده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به کمک‌ها و حمایت‌های نماینده هرسین، گفت: کمک‌های شما موجب نتیجه بخشی پیگیری‌های دانشگاه شده و ۲ دستگاه سی تی اسکن به شهرستان‌های شرق اختصاص یافته و دستگاه‌ها خریداری شده و در حال اقدام برای ساخت مکان مناسب هستیم.

وی اظهارداشت: در زمینه تجهیزات سرمایه‌ای کار بسیار بزرگی انجام‌ گرفته و دستگاه‌های پیشرفته، گران‌بها و مدرن دنیا به استان کرمانشاه اختصاص یافته است. 

او گفت: در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها با وجود مشکلات بودجه ای، پروژه‌های دانشکده پزشکی و خوابگاه ۴۰۰ نفره را شروع کرده‌ایم، ساخت ۳۲ واحد اقامتی پزشکان و بسیاری پروژه‌های دیگر در استان در حال اجرا است.

وی یادآوری کرد که تامین نیروهای تخصصی و عمومی برای پروژه‌های جدید، شهرستان‌ها و مراکز مختلف از جمله چالش‌های دانشگاه است که نیاز به همکاری مجمع نمایندگان دارد.

شهرستان هرسین با ۸۵ هزار جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق شهر کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.