مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در این مراسم مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قلعه نو آبقه بخش مرکزی را یکی از این طرحها ذکر و بیان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 525 متر مربع با هزینه شش میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای ساخته شده است.
سید محمد موسوی افزود: این مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هفت هزار نفر ساکنان روستاهای پشته، رهنه، کوه آباد و قلعه نو آبقه را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرا داده است.
وی ادامه داد: هم اینک چهار مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در تایباد دایر است. با توجه سکونت 70 هزار نفر از جمعیت شهرستان تایباد در روستاها به خدمات سه مرکز خدمات جامع روستایی دیگر نیاز است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد بهره برداری دستگاه آندوسکوپی کلینیک ویژه را دیگر طرح مورد بهره برداری ذکر و بیان کرد: برای تجهیز بخش داخلی کلینیک ویژه شبکه بهداشت و درمان و خرید دستگاه آندوسکوپی دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
بهسازی و محوطه سازی کلینیک ویژه شبکه بهداشت و درمان تایباد با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال سومین طرح مورد بهره برداری بود.
تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.