به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان روانسر به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: روحانیون در سخت ترین شرایط پا به پای نظام و انقلاب ایستادند پس ما قدردان آنها هستیم.
وی تصریح کرد: رسالت روحانیون و علما در شرایط کنونی سخت و حساس تر از هر زمان دیگری است چرا که تندروهای مذهبی در حال تیشه زدن به ریشه اسلام هستند و پروسه اسلام هراسی، توسط دشمنان در حال اجراست.
سرپرست فرمانداری روانسر ادامه داد: روحانیون منادیان و حافظان وحدت هستند و خوشبختانه روحانیون این منطقه با فراهم کردن بستر روشنگری و بصیرت افزایی نقش کلیدی را در این زمینه داشته اند.
مصطفی زاده ادامه داد: شکل گیری مثلث روحانیون، مردم و مسئولین در راستای تقویت وحدت مهم و ضروری است و در هر جامعه ای این سه قشر هماهنگ و همراه باشند دشمنان مایوس و ناامید خواهند شد.
وی تاکید کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد و نیاز است در مقوله فرهنگی به ویژه توجه به نسل و جوان و نوجوان کارهای بیشتری صورت بگیرد.
امام جمعه موقت روانسر نیز گفت: مهمترین نیاز امت اسلام حفظ اتحاد، وحدت و همدلی است.
ماموستا ملا یحیی شهبازی افزود: حفظ و تقویت وحدت امت اسلامی مهم‌ترین وظیفه روحانیون و ائمه جماعات است.
وی اضافه کرد: لازم است علمای دین، روحانیون و ائمه جماعات در کنار مردم و مسئولان برای حفظ وحدت و ایجاد صمیمت و جذب جوانان به مساجد تلاش موثری داشته باشند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.