به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا عزیز کرد بهمنی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه با گرامیداشت هفته سربازان گمنام و تقدیر از نیروهای امنیتی و مجاهدت های خاموش آنان در حفظ امنیت و آرامش کشور، نعمت ارزشمند امنیت را از بزرگترین نعمات برای هر جامعه دانست.
وی همچنین اظهار داشت: همگی باید دست در دست هم در حفظ امنیت و وحدت کشور کوشا باشیم و از توطئه های دشمنان خبیث هیچگاه غافل نباشیم.
امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه ها با توجه به اهمیت کار و تلاش در اسلام گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که دین مقدس اسلام روی آن تأکید بسیار زیادی کرده، تلاش و کوشش و استفاده بهینه از دسترنج خویش برای تأمین روزی حلال می باشد، اسلام به عنوان آخرین دین ربانی، تلاش برای امرار معاش را بزرگترین عبادت قلمداد کرده است.
ماموستا کردبهمنی افزود: به همین دلیل است که برنامه های اقتصادی اسلام در جهت تحقق مالکیت فردی و کسب درآمد مشروع و حلال و آبادانی دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی عنوان شده است.
وی اظهار داشت: به طور کلی اسلام، به عنوان جامع ترین و کامل ترین دین الهی، به کار و تلاش یک نگاه عمیق و بسیار جدی و راهگشا دارد تا جایی که از نگاه اسلام تنبلی و بی کاری و بی حوصله گی در زندگی بسیار مورد نکوهش واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.