مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: تکریم خانواده های شهدا ادای دین به ارزش های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار عبدالله ملکی صبح امروز در ششمین جشنواره اسوه های صبر و انقلاب در ساری با بیان اینکه جشنواره اسوره های صبر و استقامت با هدف تکریم از خانواده های شهدا برگزار شده است اظهار کرد: تکریم خانواده معظم شهدا، ادای دین به ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدای والامقام بوده و ما باید در حفظ دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها تکریم ارزش های اسلام و انقلاب می باشد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از کشورها برای کشته های جنگشان یادواره های مردمی برپا می کنند،افزود: اما این موضوع در کشور ما کمرنگ است این در حالی است که شهدای ما برای حفظ کیان و ارزشهای انقلاب اسلامی از جانشان گذشتند.

ملکی تصریح کرد: برخی از شهدای ما هنوز بعد 30 تا 35 سال هنوز تفحص نشدند و در انتظار ما هستند می طلبد ما امروز حداقل دو ساعت در این مجلسی که برای شهدا برگزار شده است بنشینیم و به مقام شامخ شهدا احترام بگذاریم.

وی به صبر واستقامت خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: در استان علوی مازندران خانواده هایی هستند که 5 ،4 و 3 شهید تقدیم انقلاب کردند حتی بر اساس آمار 203 شهید استان تک پسر بوده اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.